تابلو میدان بلوار چیست

این نوع تابلوها در اصل و اکثر مواقع از جنس تابلوهای انتظامی هستند که نشانگر گردش در میدان است . شرکت مهرساین با بهره گیری از سلیقه فوق قوی پرسنل تولید تابلوهای میدان با جنس کامپوزیت ، فلزی ، بتنی اغاز کرده که جلوه خاصی به شهر ها خواهند داد و شهرها را از طراحی صنعتی به هنرهای تلفیقی تغییر خواهند داد.

تابلو میدان کامپوزیتی

این تابلوها با استفاده از کامپوزیت ۴ میل با دو لایه ورق استیل ساخته میشوند و با تکنیک پرس خم کاری و شکل میگیرند .
تابلو میدان کامپوزیت با یک اسکلت فلزی ۴*۴ ساپورت میشود و در زمین نصب خواهند شد ، رویه تابلو کامپوزیتی میدان با یک پوشش استیل رنگی کاور میشود که در برابر عوامل محیطی سازگاری خود را از دست ندهد ، و خرابی به مراتب کمتری نسبت به اهن و گالوانیزه داشته باشد .

 

حروف رویه تابلو میدان کامپوزیت

حروف تابلو با ورق پلکسی ۳ میل میرور با بازتاب نور بالا با دستگاه لیزر برش میخورد و نصب میگردد .

تابلوی میدان بتنی فلز

تابلو میدان بلوار چیست
این تابلو با بتن فوق سنگین مسلح و یک لایه محافظ فنی ضد گرد و غبار و رطوبت کاور میشود . اجزای این تابلو :

  • میلگرد ۱۲ و ۱۴ مهندسی شده
  • بتن ۴۰۰ فوق سنگین (۲تن)
  • فریم های فلزی ۲ میل

 

مزیت تابلو میدان بتنی

تابلو میدان بتنی فلزی
تابلو بتنی میدان و بلوار نسبت به تابلو میدان و بلوار فلزی و کامپوزیت زیبایی به شدت بیشتر و طول عمر بسیار بالاتری دارد. تابلو بلوار و میدان بتنی دارای ۲ تن وزن است و باید به صورت پاشنه دار نصب شود به طوری که ۸۰ سانت از تابلو درون بتن فرو رود . بدنه بیرونی تابلو با طرحهای درخواستی مشتری اماده خواهند شد.

این تابلو هم به صورت یکطرفه و هم دوطرفه قابل سفارش است.

تابلوی میدان بلوار فلزی

تابلوی تمام فلز میدان و بلوار با ورق فولادی ۲/۳/۴ میل به درخواست مشتری ساخته میشود. تابلوی تمام فلز به صورت برش پلاسماجت شکل گیری میشود و جهت زیبایی رنگ کوره ای پوششی نیز به روی سطوح ان ریخته میشود/

 

حروف تابلوی فلزی میدان و بلوار

حروف تابلو از شبرنگ ۷ ساله کیوالایت ژاپن میباشد . تابلوهای میدان و بلوار فلزی را میشود به صورت نور مخفی از درون و به صورت حجمی نیز تولید کرد .

 

دلایل استفاده از تابلوهای مدرن بلوار و میدان

 

امروزه اکثر شهرداری ها به جهت سهولت کار از نظر فنی روی به تابلوهای فلزی ساده میدان و بلوار اورده اند اما این تابلوهای ساده بجز داشتن یک نام به روی خود هیچ کارایی در زیباسازی ان منطقه از شهرها نمیدهد.

اگر توجه داشته باشید با ورود به شهرهای کشور تمام تابلوهای میدان و تابلوهای بلوارها در اکثر مواقع از جنس فلز سازه و با رنگ بی کیفیت ساخته شده اند ، که اگر در موقع ارائه طرح کمی سلیقه چاشنی کار میشد با همان قیمت تابلوی میدان و تابلوی بلوار زیباتری خلق میشد.

امروزه شرکت مهرساین به تمام مشتریان خود برای تولید تابلو میدان و تابلو بلوار پیشنهاد تولید با متریال بتن و متریال کامپوزیت فلز ترکیبی مدرن را میدهد که با کمی سخت گیری در انتخاب در قسمت اول از سوی مشتری روبه رو میشویم ، اما با تولید یک عدد تابلو باوار و تابلو میدان برای مشتری نظر انها را به کارهای مدرن و خاص جلب میکنیم

در انتها باید به این نکات نیز توجه کنید که امروزه به علت گران شدن قیمت اهن تابلوهای میدان و تابلوهای بلواری که از جنس فلز ساخته میشوند مورد سرقت قرار میگیرند که با استفاده از متریال کامپوزیت و فلز برای تابلوهای بلوار و تابلوهای میدان این خسارت را به زیر ۱۰ درصد میرسانید زیرا مواد کامپوزیتی و بتنی غیر قابل بازیافت میباشند و اصلا ارزش خاصی پس از سرقت ندارند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *