تابلو بتنی شنا ممنوعاین دسته از تابلوها  همانطور که از رنگ و المان منقش آن پیداست افراد را از خطر شنا کردن در این مکان اگاه می کند و نشان می دهد که خطر مرگ بر اثر غرق شدگی در این محوطه وجود دارد ، و شخص را مطلع می کند که از ورود و شنا کردن در محوطه نصب این تابلو خودداری کند . بنابر این در مواقعی که تابلوهای شنا کردن ممنوع در جای مناسب نصب شود از اتفاق ناگوار تا حد بسیار زیاد جلوگیری میکند.

خرید تابلو بتنی شنا ممنوع
این تابلو به دلیل قرار گرفتن در محیط های باز، و دور از دید نگهبان که معمولا خارج از شهر قرار میگیرد بهتر است از جنس بتن باشد. اگر جنس تابلو شنا کردن ممنوع از اهن وگالوانیزه باشد به راحتی قابل سرقت است . از این رو شرکت ما تابلوهای بتنی شنا کردن ممنوع را با متریال بتن به صورت ابعاد استاندارد و طرح خاص کاربردی برای شما تولید میکند .

سفارش تابلو بتنی شنا ممنوع مهرساین

تابلوهای ما با نقشه خاص همانگونه که در عکس میبینید مطابق نظر کارفرما قابل تولید است . این تابلو به دلیل وزن بالا و متریال استفاده شده هارد مسلح به هیچ عنوان قابل سرقت نیست. رنگ روی کار ۳ پوششه با لایه محافظ رنگ پودری و المان منقش شنا کردن ممنوع با ماده گلسبید کاور میشود که در برابر حرارت و رطوبت و شرایط متغیر جوی بین ۷ سال تا ۱۰ سال بدون هیچ تغییری در کارایی ثابت میماند .

جهت سفارش و اطلاع از ابعاد و نحوه ساخت باما در ارتباط باشید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *