تابلو خروج اظطراری

تابلو خروج اظطراری


به وجود آمدن بحران و اتفاقات مختلف می تواند در هر لحظه از زندگی انسان ها رخ دهد. در راستای این مسئله روش های زیادی برای جلوگیری از بحران و کمک کردن به جلوگیری از تلفات جانی برای انسان ها طراحی شده است. قطعا هنگامی که در یک ساختمان یا مجتمعی باشید، برای خروج از آن ساختمان روش هایی برای خروج زودتر طراحی شده است. معمولا این روش ها از طریق تابلو خروج اضطراری به اطلاع عموم خواهد رسید. تابلو های خروج به عنوان یکی از بهترین ابزار ها برای راهنمایی انسان ها هستند تا شما را از هر گونه آسیب دور سازند.

تابلو خروج اظطراری

در سال های اخیر مراکز فروشنده بسیار زیادی در سراسر کشورمان تاسیس شده اند که فرآیند تولید و ارائه تابلو خروج اضطراری را بر عهده گرفته اند. در چنین شرایطی مراکز مختلف برای جلوگیری از خطرات احتمالی ملزم به تهیه این تابلو ها هستند. بسیاری از آپارتمان های مسکونی نیز تاکنون مجهز به این تابلو ها برای خروج صحیح ساکنین و افراد مستقر در محل نشده اند. اما قبل از هر چیزی نیاز است تا با اطلاعات پیرامون تابلو خروج اضطراری آشنا شوید. کسب این اطلاعات موجب می شود تا شما بتوانید تا میزان بسیار زیادی به روند خروج خود و خرید خود کمک کنید.

ساختار تابلو خروج اظطراری
ساختار تابلو خروج اظطراری

 

اهمیت تابلو خروج اضطراری

یکی از مفاهیم بسیار مهمی که باید توسط مردم کشورمان به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد، اهمیت تابلو خروج اضطراری می باشد. به طور کلی این نوع از تابلو ها می توانند در زنده مانده یا مجروح شدن افراد تاثیر مستقیمی را بگذارند. نیاز است که بدانید، در سال های گذاشته قواعد و قوانین بسیار زیادی برای نحوه قرار گیری این تابلو ها و محل قرارگیری آن ها تعیین شده است.

در بسیاری از مکان هایی که کارگران مشغول به کار هستند نیز ممکن است از این تابلو ها استفاده شود. لازم به ذکر است که محل قرارگیری تابلو خروج اضطراری باید به گونه ای باشد که افراد مستقر در آن محل، بتوانند در هر نقطه آن ها را مشاهده کنند. در چنین شرایطی میزان استرس افراد در یک محل تا مقدار بسیار زیادی کاهش خواهد یافت. اگر عوامل اجرایی موردنظر توجه لازم را به این مسئله داشته باشند، دیگر دغدغه ای در این مسئله وجود نخواهد داشت.

روشنایی موردنیاز برای دیده شدن

یکی از مسائل بسیار مهمی که باید در خرید تابلو خروج اضطراری به آن توجه ویژه ای را داشته باشید، روشنایی محل موردنظر می باشد. به طور کلی روشنایی محل تابلو باید به گونه ای باشد که هر فرد بتواند به راحتی آن را مشاهده کند. البته در سال های اخیر از تابلو های خروج اضطراری با ساختار های گوناگونی مانند ساختار شب رنگ و … نیز عرضه شده است. این مسئله موجب شده تا این مشکل بزرگ در تولید تابلو های خروج اضطراری بر طرف شود. با توجه به تمامی موارد ذکر شده می توان دریافت که بازتاب نور در محل قرارگیری تابلو خروج نیز بسیار مهم است.

محل قرارگیری تابلو خروج اضطراری
محل قرارگیری تابلو خروج اضطراری

اما امروزه تولیدکنندگان تابلو خروج اضطراری از یک روش دیگر نیز برای حل این معضل بزرگ استفاده کرده اند. نیاز است که بدانید تابلو خروج اضطراری چراغ دار به عنوان یکی از بهترین گزینه های مطلوب برای تمامی مکان ها شناخته می شود. این تابلو ها با مجهز بودن به چراغ های مخصوص، محل خروج را برای شما روشن می کنند و همچنین تابلو ها را قابل مشاهده می کنند. چراغ های نصب شده برای این چراغ ها اغلب شارژِی هستند.

بنابراین می توان در اکثریت زمان ها از این تابلو های چراغ دار استفاده نمود. توجه داشته باشید که اگر به این مسئله توجه کافی را نداشته باشید، ممکن است در زمان بحران اتفاقات زیادی برای شما به وجود بیاید.

خرید تابلو خروج اضطراری

همان طور که گفته شد در سال های اخیر میزان خرید تابلو های خروج اضطراری در کشور ایران تا مقدار بسیار زیادی افزایش یافته است. در راستای این مسئله مراکز فروش بسیار زیادی تاسیس شده اند که در عرصه خرید و فروش تابلو خروج اضطراری فعالیت دارند. برخی از این مراکز توانسته اند با بهره گیری از بهترین متد های روز دنیا، روند فروش این محصول را در تناسب با گذشته آسان تر کنند. یکی از این مراکز مجموعه ما می باشد که توانسته است به عنوان یکی از برترین فروشندگان تابلو خروج اضطراری در کشور ایران شناخته شود. ما توانسته ایم با بهره گیری از بهترین متد های روز دنیا تنوع وسیعی از تابلو های خروج را برای مردم کشورمان موجود کنیم.

مشاهده لیست محصولات تابلو خروخ اظطراری

روشنایی لازم برای تابلو خروج
روشنایی لازم برای تابلو خروج

 

دانلود PDF خروج اضطراری

مردم کشور ایران می توانند به راحتی تنها با مراجعه به وب سایت مجموعه ما و مشاهده تنوع محصولات مجموعه، نسبت به خرید خود اقدام نمایند. توجه داشته باشید که شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به راحتی با بخش پشتیبانی مرکز ما تماس حاصل کنید. کارشناسان ما در تلاش هستند تا با پاسخ دهی به سوالات مختلف شما، تاثیر مستقیمی را در سطح کیفی خرید شما داشته باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *