تابلو ترافیکی

آشنایی با تابلو ترافیکی

به جرات می توان گفت تابلوهای ترافیکی در شرکت مهر ساین از مهم ترین و پر کاربرد ترین علائم هشداری در جاده ها هستند. قدمت استفاده از این تابلوها بسیار بیشتر از سایر تجهیزات ترافیکی شهری و جاده ای است. در جاده ها، در مسیرهای پر پیچ و خم وجود تابلو ترافیکی برای نشان دادن راه از ضروریات است. بسیار اتفاق می افتد که رانندگان در اثر نبود علائم هشدار دهنده، دچار سوانح و خسارت می شوند. با خرید تابلو های ترافیکی ایمن مهر ساین می توان خسارات موجود را به حداقل رسانده و ایمنی جاده ها را ارتقا داد.

ضرورت استفاده از تابلو ترافیکی

اکثر تصادفات، خسارت های جاده ای، گم کردن مسیر و مواردی از این دست در خیابان هایی اتفاق می افتد که تابلو ترافیکی وجود نداشته یا با نواقصی همراه بوده است. مجموعه تابلو های ترافیکی مهر ساین از جمله موثر ترین تجهیزات ترافیکی هستند که می توانند خسارات جاری را به حداقل رسانده و راننده را در پیدا کردن مسیر راهنمایی کنند. با نصب انواع تابلوهای ترافیکی شرکت ما در خیابان های شهری و برون شهری، جاده، اتوبان، معابر و … می توان جاده را استاندارد سازی کرده و راننده را در مسیر همراهی نمود. قابلیت دیده شدن، خوانده شدن و جلب توجه راننده، مقاومت در برابر شرایط جوی و سازگاری با محیط زیست از جمله مهم ترین ویژگی های شاخص تابلو های استاندارد ترافیکی شرکت مهر ساین می باشند. از دیگر مزایای وجوداین تابلوهای ترافیکی شهری و جاده ای می توان به موارد مهم زیر اشاره نمود:

به راننده در انتخاب بهترین مسیر کمک می رسانند.
سرعت مجاز را به راننده گوشزد کرده و به عنوان تابلو خطر محل عبور کودکان، حیوانات، خودرو های سنگین و… را به او هشدار می دهند.
نام خیابان ها، معابر، مکان های عمومی و مقدار مسافت رسیدن به مقصد را عنوان می کنند.
هشدار های ترافیکی، اطلاعاتی و وجود خطر را در هنگام شب امکان پذیر می سازند.
اختلال، گم شدن و زمان رسیدن به مسیر را به حداقل می رسانند.

نقص در تابلو ترافیکی و ایمنی

مزایای بی شمار علائم ترافیکی و ایمنی موجب می گردد تا مسئولین و شهرداری ها پتروشیمی ها بنادر و … نسب به خرید انواع تابلو های ترافیکی ایمن اقدام نمایند. تابلوهای ایمنی و ترافیکی شرکت ما دارای ضمانت نامه های کتبی و با به روز ترین دستگاه های موجود در دنیا تولید میشوند . عدم توجه به رفع نواقص تابلو ها حوادث جبران ناپذیری را برای خودرو و سرنشینان و عابرین ایجاد نموده و موجب بروز مشکلات فراوان می گردد. از جمله رایج ترین مشکلات تابلو های ترافیکی ناقص و معیوب، می توان به موارد مهم زیر اشاره نمود:

برخی از مشتریان و شرکت های دولتی به دلیل قیمت کم برخی از شرکت ها و مجموعه ها کار را به انها واگذار میکنن و به دلیل متریال ضعیف تابلوها از متریال استاندارد مناسبی ساخته نخواهد شد و از این رو باعث مشکلات فراوان خواهند شد

تناقض و کج فهمی ایجاد می کند؛
موجب سر در گمی راننده شده و ترافیک شهری را مختل می نماید؛

مدت زمان رسیدن به مقصد را
طولانی تر می کنند؛
نصب در نقاط کور یا میان شاخ و برگ درختان توجه راننده به وجود خطر را جلب نمی نماید؛
نداشتن انسجام، تناسب با محیط، کوچک بودن و در معرض دید نبودن؛
افزایش بروز خطر در تاریکی؛
سلب توانایی عکس العمل سریع رانندگان در مواجهه با خطرات؛
افزایش تصادفات جاده ای، تصادف خودرو و برخورد با موانع؛
نا زیبایی در سطح شهر.
با خرید تابلو های ترافیکی استاندارد در ابعاد و رنگ مناسب و هم چنین ارید علائم راهنمایی و رانندگی از فروشگاه های معتبر می توان ترافیک را مدیریت نمود، خسارات را به حداقل رساند و چهره شهر را زیبا تر کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *