نشانه گذاری محل کار با علائم ایمنی

ضروری‌ترین کاری که مدیران ایمنی شرکت ها و اورگانها باید در مرحله اول حفاظت از کارکنان خود انجام دهند نصب تابلو و علائم ایمنی است . اولین دلیل در نصب تابلو‌های ایمنی به این منظور است که تمامی کارکنان و بازدیدکنندگان از محیط کار با خطرات و آسیب‌های احتمالی آن محیط آشنایی داشته باشند.
بدون وجود تابلوهای ایمنی کارکنان در هنگام بروز خطر با مشکل مواجه می‌شوند همچنین عدم نصب تابلوهای ایمنی برای خود کارفرمایان نیز ممکن است مشکلاتی قانونی به وجود آورد. با داشتن اطمینان کامل از اینکه محیط کار به خوبی با تابلوهای ایمنی نشانه گذاری شده است، می‌توان از کارکنان و بازدیدکنندگان و به طور کلی‌تر از تمام اعضای جامعه در برابر خطرات احتمالی محافظت کرد.

نصب تابلو و علائم ایمنی
نشانه‌گذاری محیط کار با علائم ایمنی کاهش آسیب‌های صنعتی را منجر شده و باعث کاهش خطرات محیط کار می‌شود. در تمامی علائم و تابلوهای ایمنی المان هایی مانند الزام، ممنوعیت، احتیاط ، محل تجمع ایمن ، خطر سقوط ، خطر برخورد و غیره به خوبی نشان داده شده که مخاطب به راحتی خطرات احتمالی محیط را متوجه خواهد شد ، برای مثال : در مواقع انفجار کارکنان باید بدانند که محل خروج اضطراری از ساختمان و تجمع ایمن از کدام مسیر است. با نشانه کذاری صحیح میتوانید از اسیب رسیدن به کاکنان خود جلوگیری کنید ، در کل خرید و نصب تابلوهای ایمنی در محیط‌های مختلف باعث احتیاط افراد شده و باعث می‌شود که با احتیاط بیشتری به فعالیت خود بپردازند.
خرید و کارشناسی علائم و تجهیزات ایمنی مورد نظر شما اگر به طور صحیح صورت پذیرد منجر به ایمنی مجموعه خواهد شد. با توجه به برندها و مدل‌های مختلف موجود در بازار و نمونه‌های اصلی و تقلبی موجود بایستی به نحوی مناسب‌ترین برندها و مدل‌ها را انتخاب کنیم.

تابلو ایمنی باکیفیت
علائم و تابلو ایمنی به دلیل اینکه برای نصب در اماکن عمومی الزامی می‌باشند و تمامی افراد باید به آن توجه کنند باید با کیفیت بالایی تولید شوند. تابلویی باکیفیت است که در اثر برف و باران و … خراب نشده و کیفیت خود را از دست ندهد.
تابلوی ایمنی با کیفیت دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:
* متریالخوب
* مقاوم و محکم
* به درد همه بخورد
* خوانا بودن نوشته‌های تابلو
* متریال شبرنگ
* متریال روز رنگ
* متریال زیر کار و…
امروزه شاهد بسیاری از مرگ و میرها هستیم که اکثر این مرگ و میرها به دلیل سهل‌انگاری افراد صورت می‌گیرد. برای جلوگیری از این مرگ و میر و حوادث احتمالی همه باید به تابلوهای ایمنی توجه کنند.
خرید انواع تابلو و علائم ایمنی
تابلوهای ایمنی مانند دیگر تابلوها دارای انواع و اقسام مختلفی می‌باشند شرکت ما با نواوری منحصر به فرد تابلوهایی با ضمانت نامه و نشانه های فنی برتر تولید میکند متریال ما برای اولین بار از جنس های کامپوزیت و پلی کربنات و گالوانیزه گرم و استیل ضد اسید که هرکدام علائم مخصوص یک محیط مشخص را نشان می‌دهد میباشد.
شبرنگ های ما برند اورافول و یورولایت کشور المان میباشد .
چاپ های ما با دستگاه میماکی ۲۰۲۲ ژاپن و رنگ چاپ برند میماکی برجسته دارای رنگدانه های گلسبید میباشد
در زیر به برخی از انواع تابلوهای ایمنی اشاره می‌کنیم:
* تابلوهای ایمنی که در بیمارستان‌ها نصب می‌شود
* تابلوهایی در مناطقی که امکان سیل یا ریزش وجود دارد
* تابلوهایی برای کارخانجات که برای یکسان‌سازی کارکنان نصب می‌شود
* تابلوهای ایمنی در معابر مختلف
تابلوهای ایمنی برای مکان‌های زیادی تولید می‌شوند که برخی از این مکان‌ها عبارت‌اند از:
* بیمارستان‌ها
* سکوهای نفتی
* پالایشگاه
* ایستگاه مترو
* مراکز تفریحی
* پتروشیمی
* بنادر
* سایت هسته ای

قیمت تابلو ایمنی
تابلوی ایمنی دارای تنوع و ابعاد مختلفی هستند که قیمت آن‌ها نیز با استفاده از ابعاد و یا موارد دیگر قابلیت پیش‌بینی است. برای خرید تابلوهای ایمنی به صورت اینترنتی می‌توانید عکس تابلو مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت پیشنهاد فنی و قیمت خدمتتان ارسال گردد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *