تولید و نصب انواع تابلو های ایمنی

نصب تابلو ایمنی یکی از اقدامات مهمی است که باید در محیط های کاری مختلف از سوی کارفرمایان مورد توجه قرار گیرد. وجود تابلوهای ایمنی از بروز انواع آسیب های احتمالی در محیط کار جلوگیری می کند. زمانی که تابلوهای ایمنی نصب می شوند کارکنان و افراد بازدیدکننده از خطراتی که ممکن است به اشکال گوناگون سالمت آنها یا جانشان را تهدید کند مطلع می گردند . در این صورت با رعایت یکسری نکات می توان از بروز حوادث مختلف و ایجاد انواع خسارت ها پیشگیری به عمل آورد.

طراحی و تولید مدل های متنوع تابلو ایمنی

تابلو محیط کار در مدل های متنوعی طراحی، تولید و روانه بازار می شود. تابلوهای ایمنی کارگاه ساختمانی، تابلوهای ایمنی واحد تولیدی، تابلوهای ایمنی چندمنظوره و … از جمله انواع تابلو ایمنی مورد استفاده در فضاهای کاری هستند . عالئم مختلفی در این تابلوها درج می شود که افراد را به نحو مطلوب از نکات ضروری آگاه می کند. به طور مثال ممنوعیت ورود، لزوم استفاده از تجهیزات ایمنی، خطر آتش سوزی، خطر برق گرفتگی، درب خروج اضطراری و… به کمک این تابلوها نشان داده می شود.

نصب تابلوهای ایمنی به نیروهای شاغل در هر محیطی کمک می کند تا درک درستی نسبت به فضایی که در آن مشغول به کارند پیدا کنند . این تابلوها بهترین راهنما برای پرسنل جدیدالورود یک مجموعه به شمار می روند. مزیت دیگر نصب تابلو ایمنی در محیط کار این است که کارکنان را به استفاده از انواع وسایل و لوازم حفاظت فردی تشویق می کند.

استفاده از تابلوهای ایمنی باعث می شود افراد در مقابل خطرات و آسیب های احتمالی عملکرد مناسبی داشته باشند . عالوه بر این کلیه افراد مراجعه کننده به محیط کار را با انواع خطرات احتمالی آشنا می کند. کارفرمایان با نصب تابلوهای ایمنی در محیط کار خود می توانند مانع از ایجاد انواع ضرر و زیان های مالی و جانی شوند.

 

عرضه انواع تابلو ایمنی

امکان سفارش انواع تابلوی ایمنی محیط کار

حتمال شما هم جزو مشتریانی هستید که نیاز به تهیه انواع تابلو محیط کار از قبیل تابلو ایمنی آسانسور، تابلوی ایمنی چندمنظوره، تابلو ایمنی پتروشیمی و… را دارند. در این صورت کافیست با شرکت دریامهر تماس حاصل نمایید . این مجموعه از جمله مراکزی است که در زمینه تولید و عرضه انواع تابلو ایمنی در کشور در حال فعالی تند . شما با توجه به فضای کاری و متناسب با نیازتان می توانید انواع تابلوی ایمنی محیط کار را همراه با ۴ تا ۱۰ سال ضمانت نامه کتبی از شرکت دریامهر دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *